Blog

14 únor

Škola v přírodě

Napsal(a)

Letos jsme se vydali se školou jako každý rok na hory. V autobusu bylo hodně místa, protože hodně dětí nejelo. Byly nemocné nebo chodily do školy. Když jsme přijeli do Lučan nad Nisu, tak nás pan řidič autobusu vysadil u nejbližší zastávky k penzionu. Museli jsme jít pěšky 1 km. Penzion se jmenuje Kitty. Po příchodu nás rozdělily paní učitelky do pokojů. Já jsem byl s Matějem, nejlepším kamarádem. Vždy ráno od 8 hodin jsme měli snídani. Dopoledne jsme se učili a pak jsme šli ve 12 hodin na oběd. Museli jsme jíst rychle, protože v 1 hodinu jsme jeli malým autobusem na sjezdovku. Jeli jsme na dvakrát, protože to je mini autobus. Celé odpoledne jsme lyžovali. Když uběhly 4 dny, tak jsme jeli domů. Cestou zpět jsme se zastavili ve výrobně dřevěných hraček. Jedna paní nám ukázala, kde se dřevo suší, barví a řeže. Pak jsme si mohli vyrobit svoji hračku, kterou jsme si odvezli domů. Škola v zimní přírodě mě bavila, těším se na příští. Václav Nováček

ledna 2019 jela Základní škola Kosoř na zimní školu v přírodě. V neděli jsme šli ven a hráli jsme si ve sněhu, stavěli sněhuláky a domečky ze sněhu. V pondělí jsme šli lyžovat. Poprvé mi to moc nešlo. Ale nejvíce mě bavilo jezdit s mými kamarády a instruktorem Pavlem. V úterý a ve středu jsme také lyžovali. Ve čtvrtek jsme jeli do výrobny dřevěných hraček. Nejdřív jsme se podívali, jak se hračky vyrábí a potom jsme si mohli něco vyrobit sami. A když jsme měli hotovo, jeli jsme domů. Eliška Koryntová

sobota: V sobotu 26. 1. odjíždím s dětmi ze ZŠ Kosoř na zimní školu v přírodě v Jizerských horách. Cesta mi připadala krátká. Penzion, ve kterém jsme byli ubytováni, se jmenoval Kitty.

neděle: V neděli 27. 1. jsme si hráli kolem penzionu. Před obědem jsme byli na zahradě a po obědě jsme šli bobovat. Našli jsme si zasněženou, již vyježděnou dráhu a už jsme jezdili. Moc se mi ta bobovačka líbila. Večer se konala diskotéka a každý se musel s něčím předvést.

pondělí-středa: Od pondělí do středy jsme lyžovali na sjezdovce U Pily. Byl jsem smutný, že zrušili snowpark, ale i tak jsem si to užil. V úterý večer se konal turnaj ve stolním fotbale. Ve středu byly závody v lyžování. Skončil jsem na 1. místě s časem 38 sekund 20 setin. A večer jsme si začali balit na odjezd. Tato škola v přírodě se mi hodně líbila a jsem rád, že jsem byl na stupních vítězů. Matouš Holub

Zimní škola v přírodě byla super. Byli jsme opět ubytováni v penzionu Kitty. Už když jsme přijeli, tak bylo hodně sněhu. Šli jsme se ubytovat a pak jsme šli ven. Stavěli jsme sněhuláky a dělali andílky. Od pondělí do středy jsme lyžovali. Bylo to krásné. Když jsme jeli domů, tak jsme se zastavili v muzeu hraček. Každý si mohl udělat vlastní hračku. Byla to nejkrásnější škola v přírodě. Simča Forejtová